NAILS

Godkväll! Min pojkvän gick precis hem. Vi kollade på filmen Bride Wars, haha gud vad jag skrattade under filmen :) Hur har eran kväll varit? hoppas ni har haft det lika mysigt som mig! Jag var fett trött men efter mitt flipp i inlägget nedan (kolla kommentarerna) så blev jag jävligt pigg! Just det...

Idag i skolan hade vi naglar som sista lektionen, vi fick lära oss att göra gelé på naglar. Det var så jäkla roligt, skulle kunna hållt på i 10 timmar med det där! Jag & Emma gjorde på varandra & vi var så positiva och glada över hur roligt det var, vi tog inte ens någon rast & vi hade lektion från 12:40-15:25 men vi blev klara 15:30 så vi jobbade t.o.m över tiden. Det där var min grej verkligen, så roligt när man hittar något man trivs med & något som man tycker är jävligt roligt! Jag ska snart lägga mig & sova, men först ska jag snacka lite med min prins!
Såhär skulle man duka upp för gelé naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0