OH SILVER

Hej hej. Jag badade Isador för en stund, nu luktar han gott igen! Jag har även hunnit måla mina naglar. Jag börjar fastna på silvriga toppar, tycker det är så snyggt! Är trött på den vanliga franska manikyren, tycker det blir snyggare med silver ist för vit topp, passar jätte bra om man använder silvriga smycken (vilket jag gör).

Precis som alltid så blir höger handen mycket bättre än vänster..förstår inte eftersom jag är högerhänt, det borde vara tvärtom. Det är samma sak när jag spelar gitarr vilket jag brukade göra i skolan, fick använda en gitarr som är för vänsterhänta. Jag tror jag både är höger & vänsterhänt eftersom min morsa är vänsterhänt & jag kan göra allt med vänster handen som jag kan göra med höger, men jag trivs mer att skriva med högerhanden!

Vad tycker ni om mina silvriga toppar? Jag äääääälskar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0