THE CITY

Hejhej! Idag började jag 09:20, hade endast två lektioner, hade först teckenspråk sedan hälsopedagogik. Slutade klockan 13:05, åkte raka vägen hem. När jag kom hem tog jag en promenad med Isador sedan tog jag bussen ner till stan för att möta upp min pojkvän som precis hade slutat. Vi gick runt lite, ja fick med mig två viktiga saker ifrån stan, visar er strax!

Om en liten stund kommer Adam hit. Vi ska mysa & kolla på film! Igår natt kollade jag & mamma på Flight 93, jag grät tre gånger under filmen men jag hade gåshud under hela filmen! Jag gick & la mig runt 3 tiden, det betyder alltså att jag inte fått tillräckligt med sömn i natt, men jag känner mig rätt så pigg ändå :)
Hur har eran start på veckan blivit ? min har blivit väldigt trevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0