ONE, TWO AND THREE

Hej hej! Idag vaknade jag runt ett tiden, började fixa mig på en gång. När jag stod och fixa mig fick jag några äckliga smärtor i magen som gjorde mig väldigt yr och skakig, höll verkligen på att svimma. Det gick över efter att ha tagit väldigt starka värk tabletter. Efter jag hade fixat mig kom min pojkvän hit.

Vid tre tiden åkte jag, Adam & min mamma till Marieberg för att köpa present till min syster som fyller år på söndag! Jag fick även med mig tre par nya skor, det behövdes verkligen!

Vad tycker ni? Jag är bokstavligen förälskad i alla tre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte snygga :) vart kommer dom i mitten ifrån ? hur mycket kostade dom :)? dom var snygga alla 3 :)

2011-09-29 @ 00:49:53
Postat av: sv:jasmin

Alla tre kommer ifrån skopunkten. Dem i mitten kostade 399:-, hur billigt som helst! Dem är fodrade både inuti och lite utanpå som du ser på bilden. Dem är jätte sköna att gå i, känns inte ens som man har på sig en klack.

2011-09-29 @ 00:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0