THIS DAY

God morgon! Jag har som sagt var suttit vid internet nu på morgonen. Idag blir det ingen skola för min del, klassen ska paddla & jag känner att jag inte har krafter till det. Idag ska jag bara ta det lugnt. Ikväll åker min mamma i väg till Göteborg på en datakurs över helgen & min syster kommer sova hos pappa hela helgen. Det betyder alltså att Adam kommer komma hit och bo här över helgen, vad mysigt ♥. Jag ligger just nu i min säng & försöker värma mig, har pojkvännen som sällskap i mobilen!

Ikväll ska jag ta en ta-hand-om-mig-kväll.
Den kvällen består av inpackning i håret & ansiktsmask samt fixa naglarna & till slut ett härligt bad med tända ljus! Jag hoppas jag får sällskap ner i badkaret av pojkvännen min, men det kommer jag få eftersom min pojkvän älskar att bada! Nu ska jag & Isador krypa ner under täcket för att försöka sova. Ha en trevlig kväll :*

Jag älskar den här bilden, jag har ingen aning om varför..men jag känner mig så glad & positiv varje gång jag ser den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0