THIS EVENING

God kväll. Min pojkvän gick precis hem, han har varit här hela dagen nästan! Vi har kollat på en film som heter Too late too say goodbye, tyckte den var bra! Den är baserad efter en sann mordutredning, spännande! Jag har precis slagit på kanal 6, där går Du, jag och Dupree, en mycket bra & rolig film.

Istället för att ligga framför tv:n och inte göra ett skit så ska jag hoppa ner i ett skönt bad & bara slappna av. Jag ska nog tända upp en massa ljus samt ha med mig telefonen in dit, för min älskling ska också bada..men på hemma fronten :) Idag fixade jag även mina ögonbryn, både plock & färg, tycker dem bara blir snyggare & snyggare! Nu ska jag klä av mig sedan hoppa ner i badet. Vi hörs mer innan det blir läggdags för mig :*

Så vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0