THIS IS ME

Hejhej! Jag ska berätta några grejer om mig som jag aldrig berättat tidigare!

1. Varje gång jag träffar en ny person som jag inte känner är jag väldigt tyst av mig. Varför? jo det är såhär att jag vill jämt läsa av personen/personerna innan jag öppnar mig för den/dem. Så fort jag märker att personen verkar vara falsk eller ute efter uppmärksamhet eller är skum på något sett, så drar jag direkt undan mig ifrån den/dem.
2. Jag har absolut inget emot homosexuella tjejer/killar, jag blir bara glad över att dem vet vad dem vill.
3. Om jag var miljonär skulle jag skänka så mycket pengar som möjligt till dem fattiga barnen i Afrika.
4. Varje gång en tjej/kille ger mig en (bra) komplimang blir jag glad.
5. Varje gång en tjej/kille ger mig en (dålig) komplimang blir jag glad, varför? jo för att en tjej som är avundsjuk på en annan tjej brukar oftast säga dåliga saker om den tjejen den är avundsjuk på eftersom...den är ju som sagt var avundsjuk. En kille som tycker jag är ful, tycker bara inte jag är hans smak.
6. Det finns bara vackra naturliga skönheter, enligt mig. En tjej som är opererad har inget vackert/snyggt/sött/sexigt kvar i sig.
7. En bra tjej för mig är en tjej som har en framtid, har/haft bra betyg i skolan. En bra tjej festar inte varje helg. En bra tjej har inte legat med 5 killar. En bra tjej vet vad hon vill. En bra tjej har fasta förhållanden. En bra tjej är trevlig. En bra tjej klär sig med respekt. En bra tjej för mig är en fin tjej!
8. Jag har väldigt svårt för att bli sårad, ledsen & riktigt arg!
9. Jag har väldigt lätt för att bli lycklig & glad.
10. Man brukar säga ''följ ditt hjärta'' men jag brukar säga ''följ aldrig ditt hjärta, det brukar ofta få en att bli sårad i slutändan''. Följa mina tankar, det brukar oftast göra mig lycklig.
11. Jag ser ut som jag gör & jag är som jag är, jag skiter bokstavligen i vad folk tycker om mig.
http://www.bingoboy.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0