TODAY

Hejhej! Jag kom inte hem för så länge sedan. Så fort jag kom innanför dörren så sprang jag till maten som stod på spisen, var så himla hungrig! Jag har precis käkat nu sitter jag & uppdaterar lite. Idag har jag bestämt mig för att bara ligga i sängen & vila, inte göra nått! Adam kommer hit sen & gör mig sällskap :*
Idag hade jag strumpbyxor på mig, jag vet inte hur många år sedan det var jag hade det!
Väskan jag hade idag till skolan var den andra presenten mamma hade köpt till mig, tack mami ♥ Väskan passar perfekt till skolan, datorn går precis ner & den har en sån otroligt fin färg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snygg väska, vart ifrån ?

2011-09-06 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0