TODAY

Hej hej! Idag har jag haft en mycket trevlig dag. Jag är jätte trött, ska strax krypa ner under täcket för att sova, jag ska egentligen läsa ut boken som vi läser på svenskan men jag känner att jag behöver sömn! I morgon har vi svenska, hinner läsa ut den då :) I morgon ska jag även börja skriva analys, döda mig! På tal om i morgon...det är fredag, ska bli så jävla skönt med helg! Jag känner mig jätte sliten, dem senaste dagarna har jag varit väldigt trött på morgonen.

Jag längtar verkligen till min födelsedag som är i början av December, jag & min pojkvän har massa planer, går inte in på vad, det får ni veta lite längre fram! Nu ska jag stänga av tv:n sedan få min sömn som jag har gått & grävt efter hela dagen! Jag kommer sova gott i natt! Hoppas ni har haft en trevlig dag :*





Jag idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder

2011-09-17 @ 01:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0