TODAY

Hejhej! Igår kom Adam hit & mös med mig hela kvällen & natten. Vi vaknade runt 11 tiden i morse. Idag åkte min mamma till Göteborg, kommer sakna henne jätte mycket! Jag har precis rensat min garderob...alla sommarkläder är nu vikta & alla höst/vinter kläder hänger nu fint & prydligt på rad i garderoben :) Jag är på väldigt bra humör idag, jag känner att allt börjar bli som det ska!

Nu ska jag börja fixa mig sedan ska jag, Adam & min syster ta en promenad till max & maxi för att käka & handla hem smått gott inför kvällen! Jag & min pojkvän drar på bio nästa helg ist för vi vet inte riktigt vilken film vi vill se!

Mina jeans, byxor & leggings viker jag alltid snyggt tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0