TUESDAY

Hallå där igen! Jag sitter just nu i köket & tar det lugnt. Jag ska strax gå upp till mitt rum för att vila. Om ungefär en timme kommer Adam hit & tillbringar kvällen med mig, vi kommer antagligen kolla på film eftersom kanalerna på vår box fungerar fortfarande inte eftersom modemet är fortfarande sönder, surt! I morgon blir det skolan som gäller, börjar klockan 09:30, så skööönt med sov morgon!

Om någon vecka ska jag & min kusin börja träna tillsammans, jag är så taggad för alla maskiner & för att börja röra på mig igen! Jag är mest taggad över att få träna min rygg, har ont i min rygg dagligen, det måste ändras. Om ni inte visste detta så har jag lite problem med min rygg pga mina bröst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni börja träna ?

2011-09-06 @ 19:14:02
Postat av: Anonym

vart ska ni börja träna?

2011-09-06 @ 22:49:15
Postat av: Anna

haha du har inte ens stora bröst

2011-09-06 @ 22:50:01
Postat av: sv:jasmin

Svar: Alltså har du problem eller ? Först frågar du mig vart jag ska träna sen säger du haha du har inte ens stora bröst ? sen har du suttit & kommenterat massa andra inlägg att jag är ful osv. Du måste verkligen ha problem, du sitter & försöker trycka ner mig (du har verkligen inte lyckas) men ändå så sitter du & frågar mig vart jag ska träna & att du har en GHD plattång osv, tror du inte jag vet vem du är eller? Du ska skita i vart jag ska börja träna & om du tycker jag är så jävla ful så tack & hej, besök inte min blogg! Man besöker bloggar som man tycker om att läsa inte sitta varje dag 20 ggr per dag & skriver en massa till mig. Sånt gör människor som är osäkra på sig själva & som inte är nöjda med sig själva. Om du är så nöjd med dig & om du har så långa ögonfransar & om du är så snygg (eftersom du påstår jag är ful, då borde du tycka du är värsta skönheten). Varför bryr du dig om mitt liv? säg mig bara varför? Ge mig ett moget svar också kom inte med dina barnsligheter, du är fucking äldre än mig & du sitter och håller på som om du vårre 5 år yngre än mig, det kanske är rätt det folk säger om dig att du är lite efterbliven! Och skriv inte att du heter Anna för ditt namn är långt ifrån det!

2011-09-06 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0