TORSDAG - VECKO REVYN

Hej hej! Igår kväll satte jag mig för att plugga, det varade faktiskt i timmar, kände mig väldigt duktig när jag var klar med allt. Jag gick och la mig runt 4 tiden i natt. Jag fick ingen trevlig natt. Jag hade så jävla ont i min mage, jag kan inte ens förklara hur ont jag hade. Jag började till och med gråta..och tro mig, jag tål smärta! Jag somnade till slut men jag kände smärtan även om jag sov, vaknade flera gånger av smärtan.

Idag vaknade jag av smärtan i magen. Sov inge bra i natt. Idag åkte mamma till Göteborg. Hon kommer hem på Lördag, det ska bli så himla skönt att vara ensam hemma. I morgon sover syrran hos pappa så jag & Adam kommer vara hemma helt själva, mysigt! Idag har jag bara varit och handlat. Runt halv 8 kom Adam hit och gjorde mig sällskap framför Idol, Molly är bäst! Hennes röst ger mig rysningar!

Hur mår ni annars då da? Jag hoppas allt är bra med er och att ni inte tycker jag är allt för seg med mitt bloggande. Försöker skriva så lite som möjligt här i bloggen, vill att ni ska få se mer bilder än ord här i bloggen eftersom en bild säger MER än tusen ord!

Igår fick jag hem veckans Vecko Revyn tidning, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0