25/2

Jag har haft en trevlig dag idag med familjen Lopez. Söta Tiare fyller år på måndag men vi firade henne idag ist så jag & syrran gick dit och åt gott samt att barnen fick göra lite roliga grejer. Jag fick även träffa min älsklings kusin från Chile, fick träffa andra trevligt folk som jag inte träffat tidigare. Jag har haft en mkt trevlig helg tillsammans med min pojkvän och hans fina familj!

Jag är jätte trött, ska snart gå upp och krypa ner under täcket & sova. På måndag är det skola, jag saknar tjejerna i klassen så sjuukt mkt! Äntligen ska jag få träffa dem! Puss :*
Idag använde jag mitt nya armband som jag beställde ifrån JFR för några veckor sedan. Vad tycks? Jag tycker den är as snygg!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

Det var jättejätte fint :) kram!

2012-02-26 @ 15:46:55
URL: http://neeea.myshowroom.se
Postat av: Linnea <3

Så lite så :)

Taack! Har inte hunnit fixa så bra men det kommer nog snart ;) Allt bra ? :)

2012-02-26 @ 16:21:39
URL: http://neeea.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0