27/2

Hallå där! Jag lever & mår super bra. När jag kom hem ifrån skolan så la jag mig och sov i några timmar. Nu har jag samlat tillräckligt med krafter för att sitta och plugga i några timmar. Jag har precis målat mina naglar (visar er strax), jag ska kolla på BB & så kommer jag plugga i resten av kvällen! Jag har haft en super bra dag, puss :*

Idag hade jag denna snygga ring till skolan. Vad tycks? är den inte för perfekt? Jag beställde denna ring för flera år sedan, jag kommer ihåg hur kär jag blev i den! Jag är fortfarande lika kär än idag MEN jag är så rädd om den så jag knappt vill använda den!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Tjena tjejen!



Fin blogg du har också! I Like it.

Har du Facebook?? KRAM

2012-02-27 @ 22:52:34
URL: http://deliciouslips.devote.se/
Postat av: Ida Maria

Sv: Okej, I see!

Men FETT snygg ring :) Haha, jag är likadan, vill inte använda grejer jag är rädd om

2012-02-29 @ 12:15:36
URL: http://favs.se/musik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0