NEW TELEVISION

Hejhej. I fredags så vaknade jag av att vår nya teve landa hemma hos oss. Den står nu i vårt vardagsrum och ser snygg ut! Jag har haft en perfekt helg. Jag har tillbringat helgen med Adam och min familj. Igår åt min familj + Adam tacos framför Gladiatorerna sedan så slog vi på Colombiana som mamma ville se, till det åt vi gladdkaka med vaniljsås. Idag vaknade jag av att min pojkvän låg och pussa på mig, jag kom precis upp ifrån ett härligt bad, nu ska jag göra ansiktsmask sedan slår jag på O.C. I morgon börjar jag praktiken kl 10, hoppas jag får sluta ganska så skön tid! Vi hörs mer imorgon :*

Puss!
Den här teven är det vi har köpt! Erkänn snygg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0