10/01 - 2012

Hallå där! Andra skoldagen idag, jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter! Idag hade vi endast två lektioner och vi fick sluta 1,5 timme tidigare pga sjuk lärare, skönt! Jag har haft en helt okej dag. Lunchade på BK med underbara Sandra på håltimman, gott! Nu har jag precis fått mat i magen och jag är hur trött som helst (blir så trött efter maten). Nu ska jag förbereda inför min nattsömn. Jag känner att jag verkligen har fått tillbaka mina pluggkänslor eller vad jag ska kalla det..jag tycker det är skit kul att plugga (!), ser verkligen fram emot den här underbara terminen.
Idag hade jag mitt älskade korshalsband! Har saknat det runt min hals, men nu hänger den där den ska hänga :) Målade även mina naglar silvriga när jag hade kommit hem ifrån skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0