BURLESQUE

Nu är jag glad som fan! Har suttit och ätit cup cakes nu såhär innan jag snart ska sova (smart). Idag lunchade jag och underbara Sandra på stan, gott var det! Slutade lite efter fyra, fick mina naglar långa på nagellektionen, snyggt! Adam som är min underbara prins gick hem för en liten stund sedan, han är verkligen allt jag behöver för att känna mig lycklig, jag känner mig så sjukt älskad ifrån honom att jag inte ens kan beskriva det med ord!

Nu ska jag gå ner och tvätta bort sminket sedan slår jag på Burlesque, sjukt bra film, har sett den ett antal gånger..men tröttnar aldrig!! Min dag började ganska dåligt (försov mig) men slutade underbart bra! Hoppas ni känner er lika älskad som jag gör, det är en sån känsla att vara kär och känna sig älskad tillbaka, det är en känsla som jag inte visste existerade, men nu både vet jag och känner jag!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0