CLARINS: HAND AND NAIL TREATMENT CREAM

Jag har nu använt den här underbara produkten i ungefär tre veckor nu. Jag är kär!!! Den är kanon bra för mina naglar! Treatment för naglarna? det kan man lätt säga! Jag har precis målat mina naglar (dock ingen färg), sedan massera jag in den här krämen på naglarna, mina naglar är lena, hårda och helt underbara! Fattar verkligen inte hur jävla bra naglar jag har fått. Det är tack vare Mavalas nagelhärdare och den här krämen. Jag älskar bokstavligen mina naglar just nu!
/ Finns att köpa på Kicks, Åhlens, Eleven.se & på många många fler ställen. Priset skiljer sig från butik till butik. Den ligger iaf runt 200:- - 250 :- för 100 ml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0