DEN TREDJE DECEMBER TVÅTUSENELVA

Då firade jag min 18 årsdag tillsammans med min pojkvän och hela hans familj från Gambia. På dagen så ordnade min pojkvän allt inför kvällen. Dem hade gjort jätte fint för mig/oss. Vi åt jävligt god mat, jag fick träffa Gambias presidents högra hand (!), vi hade jätte mysigt!

Det roliga i det hela var att det kändes som att jag & min pojkvän gifte oss (!), vi fick skära tårtan tillsammans och när vi hade gjort det så fick vi mata varandra med en varsin tårtbit, och när vi hade gjort det så skulle vi pussas? ja ni förstår så som man brukar göra när man gifter sig. Hahah vi sa till varandra på svenska...är de inte såhär man gör när man gifter sig? haha, frågan är ju det!
Här är en bild på när vi skärde tårtan (tillsammans).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0