I'M BACK

Hej på er alla! Det känns som att det var riktigt länge sedan jag bloggade så nu är jag bara tvungen att skriva av mig lite!

Anledningen till varför jag tog en liten pause ifrån bloggen är för att jag var med om en liten olycka i måndags morgon. Jag var på väg till skolan, jag kom dock aldrig fram för jag råkade ramla/halka med cykeln min. Jag hade riktig tur som inte slog i huvudet, men min hand däremot, när jag låg där på gatan så kände jag inget annat än smärtan i min arm och hand, jag hade så ont så jag låg bara och skrek, tårarna bara sprutade och jag visste inte om handen var bruten så jag tog min cykel och promenerade hem igen. Jag grät verkligen hela vägen hem. I tisdags så besökte jag både vårdcentralen och sjukhuset, handen var inte bruten, men mina nerver i handen var dock väldigt skadade! Jag har inte kunnat använda min vänstra hand som vanligt dem senaste dagarna, så jag tog en pause ifrån bloggen! Nu mår min hand bättre, mina fingrar kan få lite ryck och så ibland men smärtan är så gott som borta!

Nu ska jag sluta klaga över min hand! Nu ska jag berätta vad jag har för planer för bloggen min. På söndagar är det en tråkig dag, perfekt för att blogga! Så därför kommer jag varje söndagar komma med lite tips och kanske visa er lite olika sminkningar som jag själv kommer sminka, på mig själv! Vad tycker ni om det? Jag tror ni kommer gilla det. Så söndagar kommer bli som en skönhetsdag i bloggen! Kommer tipsa om allt från himmel och jord. Idag så skippar jag det eftersom jag är väldigt trött och har fortfarande lite problem med min hand, men nästa söndag...då kommer det bli en liten förändring.

Jag hoppas ni har haft en bra vecka! Min vecka har varit katastrof. Jag har fått mina andra paket som jag längtade så efter, MEN det fattades en vara, surt som fan så jag var riktigt otrevlig när jag skickade i väg ett email till dem, haha hoppas dom förstog att jag bara hade haft en dålig dag! Nu ska jag försöka ta kort på det fina nya jag har fått sedan visar jag er här i bloggen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0