MAYBE TOMORROW...

Hej igen. Sitter just nu och kollar på någon film på TV11, fattar inget! Jag har beställt lite snygga grejer som är på väg hem till mig. Frågan är ju när jag får paketen? Jag hoppas verkligen i morgon, senast på Torsdag har jag dem. Det är två paket, i det ena innehåller det kläder + smycken och i det andra ett par skor + smycken! Nyfikna? YES, jag med! Nu tror jag att jag ska ta en dusch sedan sova, mitt hår känns så oljigt, råkade missa att tvätta ur lite ricinolja så jag har fått gått runt med olja i håret i två dagar nu, men nu ska det bort!

Hörs i morgon. Puss :*
Måste tipsa er den här Body Sprayen, den luktar otroligt gott (vanilj) och huden blir helt bland och len! Finns att köpa på H&M för 39,50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0