QUESTIONS VS ANSWERS

Anonym:
Fråga:
okej :) hur använder du den ? sover du med den? sen tvättar ur de när du vaknar ? :)
Svar: Hej! Ja, det har hänt att jag har sovit med oljan i håret.

Ida:
Fråga:
Kan du ta ett fota på ditt hår bakifrån idag eller i morgon och sen göra samma sak om en månad ??:) du har ganska lockigt hår vad jag vet så kan du inte platta ut det så ser man bättre på bilderna ? :) Skulle uppskatta det :) Jag funderar på att köpa ricinolja till mitt hår men jag tycker det är onödigt om det ändå inte kommer få mitt hår att växa :P Tack, Ida
Svar: Självklart kan jag göra det! Jag tar ett foto på Söndag eller Måndag sedan gör det igen om en månad. Försök att påminn mig för jag är lite glömsk av mig ;)

Ella:
Fråga:
Då passar jag på att fråga hur du använder den för bra verkan? :D
Svar: Hej Ella! Jag använder oljan på två olika sätt. Jag lägger oljan i hela håret, sedan sitter jag med det i flera timmar, ju fler timmar, desto bättre! Det har hänt att jag har somnat med det, men det är absolut inget farligt, tvärtom! När jag har suttit med oljan i flera timmar så tvättar jag ur oljan med schampo två gånger. Ingen balsam. Det andra sättet jag använder oljan på det är att lägga några droppar i håret efter man har duschat (som man gör med silkes droppar). Sedan låter jag håret självtorka.

Sandra:
Fråga:
Heej!! Hur lägger du oljan? Och hur länge ska de hålla i håret?
Svar: Hej Sandra. Jag börjar med att lägga oljan på topparna (där håret är som slitnast), efter några minuter så drar jag igenom oljan i hela håret. Jag brukar sitta i några timmar.

Hoppas ni fick svar på det ni ville ha :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0