SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

1. Anonym. Fråga: Hur redigerar du dina bilder? Och vilket program använder du?
Svar: Ibland brukar jag inte redigera mina bilder, dels för att jag inte har tid. Men när jag väl gör det så använder jag mig utav Photoscape och Picnik.com.

2. Lisa S. Fråga:
Vad är ditt bästa köp någonsin ?
Hur lång är du och hur mycket väger du ?
Hur många barn skulle du vilja ha i framtiden ?
Du har en grymt snygg kropp, tränar du något speciellt ? 
Isåfall vad ? 
Hur ofta tränar du då ?
Hur skulle du vilja att ditt liv såg ut fem år framåt ?

Där fick du några frågor :)

Svar:
1. Mitt bästa köp är Isador som är min lilla mini Chihuahua. Han är den bästa och sötaste som finns! Jag fick honom i födelsedagspresent när jag fyllde 17.
2. Jag är 163cm lång och väger 61,7 kg.
3. Jag skulle vilja ha minst 3 barn, högst 5. Jag älskar barn!
4. Tack! Nej jag tränar inget speciellt, just nu tränar jag ingenting! Måste komma i gång med träningen igen.
5. Jag tycker om att dansa vilket jag har gjort tidigare. Jag tränar på gym och går på olika träningspass.
6. Aldrig just nu. Jag har aldrig tränat regelbundet. Jag har tränat då jag orkat vilket är typ aldrig.
7. Jag skulle vilja ha två utbildningar. Stylist och Frisör. Jag skulle vilja bo med min nuvarande pojkvän och vara förlovad med honom. Skaffa barn vill jag göra efter jag har gift mig.

3. Anonym. Fråga: Jag har en fråga. Hur klär du dig till skolan ? :)
Svar: Jag går inte till skolan för att se snygg ut. Jag går dit för att lära mig och för att få min utbildning så om jag ska vara ärlig så klär jag mig väldigt naturligt. Jag bryr mig faktiskt inte hur jag ser ut i skolan.

4. Sofia. Fråga:
Hur ofta träffas du och din kille ?
Litar ni på varandra fullt ut ?
Skulle du kunna förlåta otrohet ?

Jag ska snart ta studenten och jag undrar hur du skulle vilja se ut på din student ?
Skulle du köra på den klassiska stilen, vit klänning, vanlig student mössa och klackar?

Svar:
1. Vi träffas nästan varje dag. Ungefär 6 ggr i veckan.
2. Det beror på vad det gäller. Min pojkvän vet allt om mig och jag vet allt om honom, vi har absolut inga hemligheter för varandra.
3. Nej. En gång otrogen - alltid otrogen! Jag skulle göra slut med min pojkvän och aldrig ta tillbaka honom, hur mycket han än ångrade sig.
4. Det vill jag inte avslöja här i bloggen. MEN jag kommer absolut inte se ut som alla andra tjejer på studenten. Är så trött på att se det vanliga klassiska. Vit kort klänning med klackar. Jag ska ha en speciell klänning!

5. Angelica. Fråga: Hej jag har en fråga engående ''IN MY CLOSET'' inlägget :) Jag undrar vart du har köpt den beigea väskan med nitar och fransar ? Den var riktigt fin :)
Svar: Hej. Den är köpt på myrorna!

6. Linn. Fråga Hej jasmine, jag har en fråga till dig angående löshår. Jag vet att du har haft löshår tidigare men jag undrar vilka du har prövat och vilka du tyckt varit bäst för ditt hår ? :) Jag har funderat på att göra keratin wax vilket sägs slits mest på håret, är det verkligen sant ? Jag skulle verkligen bli glad om du kunde ge mig tips på vilket sett jag ska sätta i löshåret på :)
Svar: Hej Linn. Jag har haft Tape, Keratin vax, inflätat och Clips. Om man sköter sitt löshår som man ska så ska ditt egna hår inte slitas så mycket. Det bästa jag har haft är Keratin vax vilket är ganska dyrt, men mitt hår mådde bäst utav det. Det allra bästa är egentligen Clips men om du nu vill att håret ska sitta kvar och inte att du ska få behöva plocka ur det på kvällen så är nog keratin vax det bästa! Det beror också på vad du har för hår. Har du blont slitet hår, då ska du ha microringar, har du grovt tjockt hår, då ska du ha Keratin Vax.

Kommentarer
Postat av: a l v a - f o t o

fin blogg :D

2012-01-13 @ 19:53:43
URL: http://alvazfoto.blogg.se/
Postat av: flora o dia

Har frågestund på bloggen, så passa på att fråga :)

Lovar att svara ärligt på alla frågor :)

2012-01-13 @ 21:31:45
URL: http://floraochdias.blogg.se/
Postat av: karolina ståhlberg

diggar ditt efternamn! ;)

2012-01-14 @ 09:38:47
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: Alma

Hej :D



Har frågestund på min blogg kika gärna in o ställ en fråga!

http://almasphoto.blogg.se/2012/january/fragestund-fragestund-fragestund-fragestun.html#comment



Kram! :)

2012-01-14 @ 12:00:29
URL: http://almasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0