TUESDAY

Tisdag idag. Det gick bra i skolan, var bara där i en kvart, sen fick jag sluta! När jag kom hem så låg två efterlängtade paket i brevlådan och vänta på mig. Yes västen ifrån GT är en utav dem. Ska visa er strax vad som innehöll i paketen. Om en stund kommer Adam hit, vi ska plugga & mysa framför top model som börjar kl 20. I natt sover Adam hos mig, lyckliga jag! Jag sover verkligen som en prinsessa bredvid honom!

Hoppas ni haft en bra dag, min dag kan inte bli bättre!
En sneak peak på vad som innehöll i det andra paketet :*

Kommentarer
Postat av: Ruchira

Otroligt snygga smycken & inspirerande blogg!

2012-02-04 @ 01:37:47
URL: http://ruchira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0