- Ögonskuggspalett

Dålig uppdatering, jag vet! Min vecka har varit ganska bra. Jag kan börja med att säga att jag har vaknat upp bredvid min pojkvän varje morgon, mysigt! I torsdags besökte jag vårdcentralen och det visade sig att jag har muskelinflammation. I fredags slutade sista lektionen med ett MVG! Igår jobbade jag extra på korthuset, riktigt roligt! Ikväll blir det myspys framför Big Brother, undra vem som åker ut? jag tror Sipan eller Hanna J.
Förra veckan så beställde jag hem en ögonskuggspalett (bilderna kommer ifrån google) jag ska såklart visa er den jag har köpt såfort jag har fått den! Det ska vara 120 varma färger i mörka/starka/ljusa nyanser, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0