LEK & BUS

Idag åkte vi till Lek&Bus landet. Vi hade det riktigt trevligt. Lek&Bus landet borde heta Lek&Träning landet för man springer och klättrar och håller på med såna grejer som är väldigt ansträngande för kroppen. Jag kommer nog ha träningsvärk i hela kroppen i morgon. Efter Lek&Bus landet åkte vi raka vägen till en pizzeria för att köpa med oss mat. Jag var riktigt hungrig så jag sket i att ta bild på den underbara maten. Ikväll ska vi bara ta det lugnt framför tv:n. Vi ska nog slå på en skräckfilm. Jag kommer lägga mig tidigt ikväll för jag somnade klockan fem i morse & vaknade rätt så tidigt.
Här var man helt slut!
Det var gott att kyla ner sig med en varsin Slush, dem är så underbart goda & kalla på Lek&Bus landet. Jag blandade i ordning alla olika smaker, det blev verkligen delicious!
Vi åkte även en 10 meters lång rushebana.
Den var så himla roligt, åkte den om & om igen :)
På vägen från Lek&Bus landet så hade det skett en olycka. En lastbil hade vält, så det var massa med polisbilar samt brandkårar där. Lyckades ta kort på underdelen av lastbilen. Det var obehagligt att åka förbi en lastbil som var helt upp&ner vänd typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0