I'M IN LOVE..IN THIS TREE

Godkväll/natt. Jag sitter just nu i köket. Har käkat några äggmackor, så gott att lägga sig mätt. Snart ska jag gå upp för att byta om samt tvätta bort sminket. I morgon väntar en skoldag. Jag går från klockan 12:00 - 14:00 varje torsdagar, så himla skönt! Har endast Svenska B, det kommer nog bli en ganska lugn dag i morgon för jag är redan klar med arbetet vi gjorde sist och vi ska nog fortsätta med det i morgon. Vi kollade på en film (Finding neverland) det är en ''gammal dags'' film som är inspirerad av sanna händelser, en väldigt bra film, nästan hela klassen satt med tårar i ögonen (även jag). Nu när vi har kollat klart på filmen så ska vi skriva en text vi ska argumentera om den var bra eller dålig och sen ska vi skriva varför vi tyckte den var så och sen ska skriva något som kan få motståndaren att tycka som mig. Lite svårt att förklara men jag är iaf klar med texten den är mail:ad och klar behöver inte tänka på den, skönt!

Jag hoppas ni har haft en trevlig dag, jag har spenderat dagen med Adam. Vi kollade på Efterlyst samt fika med mamma, mysigt har vi haft det! Nu måste jag gå upp och göra i ordning sängen och mig själv för läggdags :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0