FREDAG

Hejhej på er! Jag vaknade nyss...jag skulle egentligen vakna klockan 3-4 idag eftersom jag måste ställa om på dygnet innan skolan börjar. Det är endast 11 dagar kvar tills jag sitter i skolbänken igen med alla mina underbara klasskompisar runt omkring mig, jag längtar faktiskt lite smått sådär! Jag saknar Sandra, Susanna, Linnea, Emma, Sara & ja alla i min klass! Jag går ju i en sån fin klass med bara fina & snälla flickor så sakna dom? det är en självklarhet jag gör!

Igår så var jag ''lite'' klumpig av mig. Jag råkade hälla ut ganska så mycket tvål på mina mysbyxor som jag hade med mig till Adam. Så imorse när jag gick hem, gick jag hem i stora mysbyxor & en hoodtröja (min pojkväns kläder) som var ungefär 5 storlekar för stor, jag såg ut som en luffare med andra ord!

Jag sitter just nu på glasbalkongen & uppdaterar lite. Nu ska jag ska slå på dagens Paradise Hotel avsnitt! Bilderna som vi tog igår kommer komma upp när som helst!
Waaah, vilka snygga skor jag såg när jag gick in på blogg.se, jag själv skulle nog inte kunna sätta på mig såna, men jag tyckte skon var jävligt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0