SOUL SURFER

Hejhej. Runt 12 tiden idag så somnade jag & vaknade klockan 16:50. När jag hade vaknat till så plockade jag undan i mitt rum & tände upp lite ljus och så. Klockan 20 var min pojkvän här, jag förstod att han kom hit för att ta hand om mig & det gjorde han också. Jag fick en underbar massage av honom samtidigt som han pussa mig runt nacken & ner mot ryggen. Klockan halv 10 stängde vi av tv:n & tände upp en massa ljus för lite myspys framför en film som heter Soul Surfer, en verklighets baserad film, tyckte den var väldigt bra!

Min pojkvän gick precis hem, vi har redan bestämt att vi ska ses i morgon men mycket tidigare så vi har mer tid för varandra! I morgon börjar jag 09:30, skönt! Jag ska strax krypa ner under täcket för lite skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0