IKVÄLL...

Hejhej. Jag & min syster kom precis hem ifrån Statoil, var tvungen att ta en promenad dit för att köpa Comviq kompis, klarar mig inte utan min mobil! När jag skulle ta en promenad med Isador förut så kom en kille fram till mig ifrån London, han raggade på mig, uuusch! Tog Isador & sprang därifrån typ..
Jag & min syster är hemma själva i natt för min mamma jobbar, men Adam kommer hit & gör mig sällskap om en liten stund.

Imorgon ska jag & min pojkvän dra på stan, vi måste vakna ganska så tidigt för vi måste in på banken & banken stänger klockan 15! Nu ska jag kolla om det finns något bra på tv, sedan sätter jag på mig mina mjukis byxor & lägger mig framför tv:n tills min pojkvän kommer!

Hoppas ni har haft en trevlig dag! PUSS :*




Såhär såg jag ut idag!
Passade på att ta lite bilder när jag var på väg till statoil :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad vacker du är..

2011-07-28 @ 23:27:24
Postat av: sv:jasmin

Tack!

2011-07-31 @ 03:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0