ONSDAG

HEJ! Hur mår mina underbara läsare? Jag mår mycket bättre, igår bakade jag & min mamma. Ikväll kommer min prins hit och tillbringar kvällen med mig. För ungefär 3-4 dagar sedan så fick jag flipp på mitt hår, tog fram mammas frisör sax och började klippa mitt hår HAHA, jaa ni vill inte ens veta hur det såg ut, min mamma fick tyvärr klippa till det så jag var tvungen att klippa bort ungefär 4 cm på längden!

Jag har för det mesta vilat mig och jag mår mycket mycket bättre nu. Det är så tråkigt väder att man nästan blir lite deppig. På fredag är det midsommarafton, vad ska ni göra då? Jag ska iallafall fira midsommar med mina nära och kära.
Såhär blev resultatet på våran bakning.
Vi hade även jordgubbar + smält blockchoklad till kakan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0