ONSDAG

Hallå hallå. Kan börja med att säga att min Facebook funkar igen, yeeey! Jag har precis ringt och beställt pizza, mMmMm vad goott! Har inte gjort så mycket idag har legat och vilat hela dagen idag med. Har kollat runt på internet, har länge letat efter en fin väst som jag vill ha till sommaren, men har inte riktigt hittat en väst som är som jag vill att den ska vara. Men igår natt så hittade jag den, och jag har beställt den och den är på väg hem till mig, ÅÅÅH det kan inte bli bättre! Kan visa bild på den alldeles strax, hittade fler snygga toppar som också är på väg hem till mig!


Ligger just nu och retar Isador för fullt haha, det är så roligt när han blir sådär aggressiv, han är så söt. Jag tror jag måste avla honom för han är kåt 24/7, riktigt desperat har han blivit haha stackarn! Om jag ska avla honom så ska flickan vara riktigt fin och den ska vara en mini chihuahua precis som honom. Pizzan har kommit hör jag och ska nu dra ner för att käka!

Hörs sen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0