11 OKTOBER - 2011

Hej på er! Idag har jag bara tagit det lugnt. Har rensat min garderob vilket var på tiden, har kastat en massa skit som är från flera år tillbaka. Nu hänger alla mina höst/vinter tröjor fint i garderoben. I natt sover min pojkvän hos mig vilket han har gjort i flera dagar nu, så mysigt! Nu ska jag hoppa in i duschen sedan kryper jag ner under täcket för min skönhetssömn. I morgon väntar en skoldag :)

Hoppas ni har haft en bra start på veckan, jag har fått en helt ny garderob samt att jag får sova med Adam som är min prins även om det är en vardag, det kan inte bli bättre än såhär ♥

En liten sneakpeak på hur det ser ut i min garderob (bilden är tagen med min 3,2 megapixel, ber så mycket om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0