01:01

Godkväll! Jag ligger just nu i min säng & kollar på någon dokumentär om ormar, blä! Det är min pojkvän som älskar den där kanalen. Jag kom ut ifrån en härlig dusch för en stund sedan, hade inte tvättat håret på flera dagar så nu är håret rent & fint igen! I natt sover såklart min prins här, jag kommer få sova underbart gott i natt!

Jag testade en av de nya inpackningarna som jag köpte igår, mitt hår känns jätte mjukt & lite ''flottigt'' på topparna vilket är bra eftersom det är topparna som mest är skadade! Jag har även testat den nya oljan jag köpte ifrån märket Arégo, det var verkligen jätte bra, mitt hår är extremt mjukt & det känns väldigt reparerat! Nu ska jag & Adam krypa ner under täcket för att sova, jag är jätte trött...måla naglarna gör jag i morgon!
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0