1 AUGUSTI

Hejhej! Igår började mamma färga håret på mig runt 11 tiden på kvällen, det blev klart runt 2-3 på natten. Jag var jätte trött & orkade inte blogga! Jag blev inte riktigt nöjd med mitt hår, så jag ska beställa tid hos frisören, ska göra massor med slingor! Det blev iallafall en skillnad från innan jag färgade håret, har fått bort det mesta av det röda, så det är jag enormt glad över :)

Idag skulle jag egentligen på stan, men det behövs inte längre för jag har beställt löshår! Jag ska nu klä på mig för snart ska jag & min mamma ta en promenad till maxi.
Såhär ser min nya hårfärg ut. Tog bilden ute i solen utan någon blixt (blixten brukar göra så håret ser mycket ljusare ut än vanliga fall).
Vad tycker ni ?
Jag gillar färgen men slingor fattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0