18 AUGUSTI...

Tjena på er! Jag vill bara kika in här lite snabbt för att säga att jag har inte sovit något i natt, (Yes...det stämmer om ni tänker att jag håller på att vända tillbaka på dygnet, tyckte det var på tiden eftersom skolan börjar på tisdag & jag behöver få vänja mig utav att vakna ''lite'' tidigare än klockan 18-19 på kvällen).

Min pojkvän ligger just nu bredvid mig och sover så sött & skönt! Fler inlägg idag får ni tyvärr inte! Nu ska jag slå på Paradise Hotel sedan slå på några filmer som måste hålla mig vaken till si sådär 8-9 ikväll för då blir det läggdags för lilla jasmin!

Imorgon blir det en dag på stan med familjen + Adam. Får se om jag hittar något som jag behöver... behöver varma, tjocka, gosiga tröjor till hösten!

Ooooh my god...so damn beautiful Tiger!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0