21 AUGUSTI

Hej på er! Jag vaknade klockan halv 11 idag, gud vad tidigt...HALV 11?! Men joo det stämmer.
Jag sitter just nu i min säng klädd&fixad, jag tog en promenad med Isador så fort jag hade vaknat&fixat mig.
Idag fyller min vän Samira 18 år, ett stort grattis till henne, hoppas hon får en underbar dag

För några dagar sedan började jag&Adam träna tillsammans, vi hjälper varandra eller ja..vi gör varandra positiva till träningen, det går framåt iaf. Idag har jag sån otrolig träningsvärk i låren&rumpan, aj aj aj!
Jag ska nog ta ett litet träningspass idag (själv) för jag känner att jag blir så lat&trött när jag inte tränat på ett tag! Imorgon börjar min käre pojkvän skolan, tråkigt tråkigt...vi kommer inte kunna ses så mycket nu när skolorna börjar, vi kommer mest ses på helgerna! Nu ska jag försöka väcka min pojkvän genom att slå på en film&höja volymen ganska högt!

Hörs sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0