7 AUGUSTI

Hejhej! Jag & min pojkvän kom precis hem, vi gick hem till honom en stund, jag fick träffa hans systers döttrar, Diana & Elisabeth, mycket trevligt! Fick även träffa Ruth & Tiare :)
Hemma hos min pojkvän så lekte barnen med Isador och jag & Ruth kollade på Jakten På Lycka, en mycket bra film!

Just nu sitter jag på glasbalkongen & tar det lugnt, snart ska jag & Adam som är min pojkvän hoppa in i duschen sedan mysa framför tv:n.
Klockan 23:25 ska jag & min pojkvän kolla på The Eye som går på TV11, Jessica Alba spelar huvudrollen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg. Du är lätt den snyggaste tjejen i Örebro ! Du är så himla fin ..

2011-08-08 @ 00:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0