BLÖT&FRUSEN

Hejhej! Vi kom nästan nyss hem! Alltså jag är så jävla sur på vädret!!!! Jag hade gått halva vägen till maxi & då var hela mina byxor,skor & jacka genom blött. Vi satte oss på Max för att käka, sedan gick vi vidare till maxi, på vägen hem ifrån maxi regnade det ännu mer & det började blåsa som fan! När jag kom hem kunde man hälla ur vattnet ur mina skor, vrida ur vattnet i mina byxor.

Jag är så himla frusen just nu, hoppas jag inte blir sjuk! Min pojkvän kom hit för nån minut sedan, sitter just nu med hans varma tröja över mig & vi försöker lära min syster att rulla på höfterna, det går framåt! Nu ska vi värma varandra sedan ska vi mysa & kolla på några filmer!
Tog en bild under paraplyet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0