EN TREVLIG HELG

Hejhej! Jag kan börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen. I fredags deckade jag & min pojkvän vid halv 2 tiden ungefär. Vi vaknade klockan halv 10. Vid halv 12 tiden ringde Debora mig för att fråga om vi ville hänga med till lek&bus landet, självklart ville vi det så vi började duscha & förbereda oss! När vi hade fixat klart oss så gick vi hem till Ruth där alla barnen + Debora var. Vid 2 tiden ungefär tog vi bussen till Lek&bus landet.

Vi hade det jätte skoj, vi kom hem vid 6 tiden. Jag & min syster blev så svettiga inne på lek&bus landet så vi var tvungna att ta oss en kall dusch när vi kom hem. När vi hade duschat av oss all svett så gick vi till Ruth igen där dom höll på att grilla, trevligt! Vi åt en massa gott & hade det allmänt trevligt!
På vägen hem till Ruth hade vi en otrolig fin solnedgång.
Isador fick hänga med hem till Ruth.
Debora står vid grillen & Geovanny försöker imponera kameran med sina ''muskler''.
Vackra systrarna Ruth & Debora.
Yummy!
Min hungriga syster.
Jag & Isador.
Vackra Ruth & min trötta lilla syster!


Kommentarer
Postat av: Cilvia

du verkar komma bra överens med din pojkväns familj och så, har ni några framtids planer ? hur ser ert förhållande ut just nu ?

2011-08-28 @ 19:48:14
Postat av: sv:jasmin

Jag älskar min pojkvän & han älskar mig, det säger väl allt? ;) Hoppas du förstår!

2011-08-28 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0