FAST FIVE

Hejhej! Jag & Adam har precis kollat på Fast & Furious: Fast Five. Tyckte den var riktigt bra! Jag ligger just nu bredvid min älskling som verkar vara trött. Jag ska nog också lägga mig för att sova! Den här helgen hade inte tv:n något bra att bjuda på, bara en massa gamla filmer. Imorgon är det söndag...en tråkig dag, men jag ska träffa Adam så tråkigt får jag inte! Jag ska försöka vända tillbaka på dygnet men det gör jag nog 2 dagar innan skolan börjar!

Nu ska jag lägga mig & sova! Hoppas ni har haft en trevlig helg. Hörs imorgon :*
Som ni ser så har jag bytt header igen. Nu är jag äntligen nöjd! Tycker det blir fult med mycket färger i bloggen därför gjorde jag min header så naturlig som möjlig men ändå snygg & fräsch!
Jag älskar bokstavligen den nya headern, denna kommer jag absolut inte byta ut till någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0