KITES

Oh herregud säger jag bara! Vi har precis suttit & kollat på Kites, jag har aldrig sätt så fin & bra film i hela mitt liv! Jag sitter & bölar av filmen, så himla fin kärlek, det värsta är att jag lever mig själv in i rollen & tänker...tänk så fick man inte vara med den man älskar? tänk så var man tvungen att göra allt, precis allt för att kunna vara med med den man älskar?

Alltså mina läsare ni måste se den filmen! Ni kommer inte ångra er!!!!!Den här filmen hade allt en film ska ha! Det kändes så verkligt alltihop! Nee fyy det finns inte ord för den här filmen!
Ni måste se den...annars missar ni något riktigt bra!
Nu ska vi titta på En Blomma I Afrikas Öken, en verklighets baserad film! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0