LASH ARCHITECT

Detta är min mascara, kommer ifrån märket Loréal paris & heter Lash Architect.
Jag har endast använt den i ungefär 3 veckor, är nöjd fullt ut!

Om ni inte visste detta...så ska ni inte använda en mascara i mer än 1 månad, jag slänger alltid min mascara när jag har använt den i 1 månad, det är för att det samlas så mycket bakterier & smuts i borsten varje gång vi öppnar mascaran, jag byter hellre ut min mascara lite oftare än att ta den risken att jag kan få ögoninflammation! Och det handlar inte bara om ögonen även ögonfransarna, dom blir tunna & man tappar ögonfransar!
Jag har använt min macara i 3 veckor, jag är super nöjd med den! Jag behöver inte ta mycket mascara på ögonfransarna för att det ska se snyggt & bra ut!
Jag behöver endast 3 min framför spegeln sedan är mina ögonfransar långa, tjocka & böjda!
Priset jag fick betala för den här mascara var 119:- men då var det erbjudande på den, nu kanske den kostar runt 129:-/139:-. Tro mig den är värd så mycket mer än dessa pengar!

Kommentarer
Postat av: Victoria

den verkar vara asa bra, ska pröva den om den är lika bra på mig som på dig :) du har otroligt fina ögonfransar, förstår om tjejer är avundsjuka på dig, du är så fin :O Kommer du fortsätta med den här mascaran eller pröva på något nytt ?

2011-08-14 @ 23:06:30
Postat av: sv:jasmin

Ja den är jätte bra! Tack :) Yes jag kommer fortsätta med den här mascaran, har hittat den rätta för mig! Hoppas den kommer bli bra på dig med :) Kram

2011-08-14 @ 23:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0