MÅNDAG

Hejhej :) Hur mår ni? hoppas ni mår bra. Jag mår hur bra som helst! Igår kollade jag & Adam på två filmer. Först kollade vi på en skräck film på TV1000 som hette Blood Creek, Dominic Purcell hade huvudrollen i filmen. Tyckte den var ganska bra! Klockan 06:00 i morse började Stomp The Yard 2: Homecoming TV1000, den kollade vi också på. Tyckte den var OK!

Idag vaknade jag & Adam vid 3 tiden, mycket tidigare än vanliga fall! Det är så mysigt att vakna upp bredvid honom, han är jämt så varm & go på morgonen! Jag har kollat på Paradise Hotel och nu ska jag ta & fixa till mig lite sedan gå ner för att frukost (pizza).

Kommentarer
Postat av: Muna

Gummman du är såå sjukkkt vackkker !!! saknar dig så mycket <3

2011-08-19 @ 14:16:31
Postat av: sv:jasmin

Tack Muna <3 Saknar dig också :( fett länge sen vi sågs :(

2011-08-19 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0