ONSDAG

Hejhej. Hur mår ni? Hoppas ni mår bra! Jag mår jätte bra :) Idag har vi inte gjort något roligt i skolan, bara fyllt i massa papper & pratat om likabehandlingsplanen! Vi fick sluta tidigare idag med, skönt! När jag stod vid busshållsplasten så messa Adam mig & sa att jag skulle vänta på honom så vi kan ta bussen hem tillsammans, självklart väntade jag på honom!

Jag klev innanför dörren för ungefär 1 timme sedan. Snart kommer min pojkvän hit & myser med mig lite! Det är helt sjukt hur trött man blir när man går i skolan...vi har inte ens börjat plugga! Jag tror jag är trött på-grund-av att jag vaknar så tidigt på morgonen, idag vaknade jag liksom halv5! Snart ska mamma ut & handla, hon ska köpa med sig min favorit kycklingsallad ifrån max, wiiiie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0