SÖNDAG

Hej igen! Idag vaknade jag med halsont & en snuvig näsa, jag har även träningsvärk i hela kroppen. Inte bra! Jag & Adam ligger just nu i min säng & tar det lugnt, idag ska jag ta det lugnt hela dagen, måste vila mig..vill inte bli sjuk! Nu när skolorna har börjat har jag inte haft så mycket tid för tv:n & alla mina program som jag tycker om...därför ska jag ta en dag framför Paradise hotel & lite filmer som jag har laddat ner!

Hur mår ni ? hur har eran helg varit ? Jag mår inte så jätte bra, men jag har haft en jätte trevlig helg!
Jag tackar alla som var med i LEK&BUS samt på grillningen, jag hade det väldigt trevligt :*
(Bilderna ifrån Lek&Bus landet finns på min Facebook för er som vill se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0