THE CITY...

Hejhej. Jag & min pojkvän kom precis hem ifrån stan. Vi gick runt lite överallt, hittade lite smått på rean. Konstigt nog så hittade jag kläder på New Yorker, när butiken precis hade kommit till Örebro tyckte jag dom hade ''import'' kläder, men idag så hittade jag faktiskt snygga kläder! Väskan som jag åkte upp på stan för var heeelt slut, så typiskt! Ska ringa ut till Marieberg & kolla om dom har den där.

Klockan 7 stängde alla affärer & då gick vi till Burger King för att käka. Idag åt jag Crispy Chicken Meal precis som jag alltid gör. Vi satt ett tag på Burger King, sedan gick vi vidare till Järntorget där vi mötte på min pojkväns kompisar, dom hade vart i Marieberg & uppträtt (dans).

Nu ska jag slå på dagens Paradise Hotel avsnitt :*
Framsidan...

Baksidan.. söta rosetter.



Detta fick jag med mig hem ifrån stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0