THE WEATHER

Eftersom jag har sovit bort heeeela dagen borde jag ha missat något, men konstigt nog har jag inte det!
Det har bara vart äckligt & tråkigt väder hela dagen & kvällen.
Just nu håller min mamma på att göra pannkakor åt oss, mums! Det kommer sitta perfekt till natten då The Grudge 3 börjar klockan 02:00 på TV1000.
Min pojkvän hade köpt en massa chips & dricka till kvällen när jag låg och sov, så sött!
Detta kommer nog bli en mycket mysig & trevlig kväll med massa med kärlek & massa med goda grejer som man kan äta på!
Såhär såg vädret ut klockan 10 ungefär, var tvungen att ta en bild upp mot himlen & kolla resultatet (bilden längst ner)... HEMSKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0