TISDAG

Hejhej. Adam gick precis hem för att hämta en salva som han behöver, han har fått utslag över hela ansiktet & överkroppen, jag ringde till vårdcentralen i morse men han fick ingen tidigare tid än torsdag förmiddag, dåligt tycker jag! När min pojkvän har kommit tillbaks ska vi laga mat & käka.

Jag ligger just nu i min säng & tar det lugnt, har enormt ont i min mage, ska strax ta mig ner till undervåningen för att ta en värktablett, hoppas värken kommer försvinna!
Hur har eran dag varit? jag har sovit bort hela dagen, vaknade runt 5 tiden ungefär, kollade på paradise hotel sedan la jag mig bredvid Adam som redan låg och sov för att vila. Nu ska jag gå ner & ta en värktablett sedan ska jag nog börja med maten, börjar bli hungrig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0