WONDERFUL NIGHT

Hejhej! Aaa ni ser rätt..klockan är 09:00 på morgonen! Jag & min pojkvän har haft en jätte mysig kväll&natt. Klockan 3 i natt lagade jag & Adam lite mat, vi friterade pommes & kycklingfilé, det blev suuuuper gott, jag&han ger faktiskt alltid (än så länge) bra resultat framför spisen! Efter vi hade lagat klart maten hyrde vi filmen The Roommate, jag personligen tyckte den var ganska så konstig, eller man fick liksom inte se de ''hemska'' i filmen utan hoppade från en scen till en helt annan, tyckte vissa scener inte var helt klara, filmen hade inte så mycket skräck, eller nästan ingenting faktiskt!

Eftersom Isador även ''sov'' över hos min älskling så gick det inte så bra. Han var ganska orolig & rädd. Han har bara varit hemma hos min pojkvän 3-4 gånger. Eftersom jag tyckte det var bättre att vi gick hem & sov så följde min pojkvän mig hem, vi pussade varandra hejdå sedan gick jag innanför dörren & nu ligger jag här i min säng.
Saknar honom redan...han kunde inte sova med mig i ''natt'' eftersom hans mamma kommer hem ifrån Uddevalla idag & hon har inga hem-nycklar.

Nu ska jag krypa ner under täcket för att sova! När jag vaknar slår jag en pling till min baby ♥

Jag & min pojkvän för ungefär 2 timmar sedan ♥ Åh vad jag älskar honom...helt sjukt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tar grymt snygga bilder, vad använder du för kamera ? :)

2011-08-12 @ 21:34:13
Postat av: sv:jasmin

Hehe tack! Jag har en Canon eos 1000d iso 18-55mm, en mycket bra kamera som är lätt att använda för nybörjare!

2011-08-13 @ 01:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0